Monday, April 13, 2015

KELEBIHAN KAD RAWATAN YANG PERLUA ANDA TAHU

Tahukah anda bahawa sekiranya anda memiliki kad rawatan anda boleh mendapat rawatan percuma di hospital hospital ternama ni malaysia seperti prince court atau mana hospital lain,




kebanyakan dari kita sanggup berhimpit di hospital-hospital kerajaan kerana hanya ratanya tak faham dengan konsep kad rawatan,, ada yang menganggap membayar kad rawataan ada lah mahal sedangkan kita hanya perlu meletakkan 10% dari pendapatan kita untuk membayar kad rawatan..

jika gaji kita  1500 x 10% = 150

kita hanya perlu membayar 150 sebulan untuk kad rawatan kita,

murah bukan.. tetapi harga kad rawatan tertakluk kepada berapa umur kita dan jenis perkerjaan kita.. lagi muda kita mengambik kad rawatan lagi murah lah harga nya..




ada lagi perkara yang tidak diketahui kita,, jangan ingat jika kita menerima rawatan di hopital kerajaan anda terlepas dari membayar bill hospital.. anda akan tetap membayar kos rawatan sekiranya melibatkan rawataan penyakit serius seperti pembedahan sakit jantung dan sebagainya..


jangan letakkan diri anda dalam keadaan orang yang menyusahkan orang sekiranya anda di timpa sakit,, sediakan payung sebelum hujan dengan mengambil plan kad rawatan  agar kita dapat menyelesaikan masalah kita dengan lebih pantas tanpa menyusahkan pihak lain,,


hubungi saya untuk sebarang pertanyaan
Ody 
0173632103




please fill in the form below We will send you quote your takaful plan as soon as possible 


 Name:
Tel no.
Age
Ic no
Sex
occupation
Are u smoking
Email Address:
Address

Form provided by Freedback.

No comments :

Post a Comment