Monday, March 16, 2015

PERLINDUNGAN TAKAFUL ITU PENTING

As salam,, hari ini saya dapat call dari member lama saya,, dia nak ambik policy takaful,, saya seronok dah ,, tapi ada masalah pulak,, dia nak ambik sebab dia ada sakit kritikal tahap 3,, saya pun terus terang dengan dia bahawa kalau ambik pun policy sekarang memang tak cover lah sakit tu,, dia mintak tolong saya ejaskan... memang saya cakap tak boleh,,, ,, sedih saya sebab tak dapat nak bantu rakan saya tu,, kepada rakan2 di luar sana tu,, jangan lah kedekut sangat nak berbelaja RM200 sebulan untuk mendapatkan plan takaful lah boleh mambantu anda bila perlu,,,


please fill in the form below We will send you quote your takaful plan as soon as possible 


 Name:
Tel no.
Age
Ic no
Sex
occupation
Are u smoking
Email Address:
Address

Form provided by Freedback.

No comments :

Post a Comment